Informacja dotycząca funkcjonowania tzw. punktów mobilnych Wydziału Komunikacji

Aktualności, Piątek, 16 października 2020
Informacja dotycząca funkcjonowania tzw. punktów mobilnych Wydziału Komunikacji

Z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną wywołaną wirusem COVID-19 oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu zawiesza się funkcjonowanie tzw. punktów mobilnych w gminach powiatu wrocławskiego od dnia 19 października 2020 r. (poniedziałek) do odwołania.

Wszelkie sprawy obsługiwane dotychczas w tzw. punktach mobilnych będą załatwiane w budynku Starostwa Powiatowego we Wrocławiu (ul. Kościuszki 131, Wrocław) – Wydział Komunikacji – wejście boczne od strony parkingu.

W Wydziale Komunikacji klienci przyjmowani są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.15 do 14.45 (wejście ostatniego klienta o godz. 14.30).

UWAGA! Dla klientów oczekujących w kolejce 1 wydawane są każdego dnia o godz. 7.15 numery z określeniem konkretnej godziny oraz ze wskazaniem stanowiska obsługi.

Przed wejściem do Wydziału Komunikacji należy ustawić się w jednej z 3 kolejek:
▪ kolejka 1: rejestracja pojazdu, wymiana dowodu rejestracyjnego (brak miejsca na pieczątki badań technicznych), pobranie tablic czasowych (czerwonych) na badania techniczne, wtórnik dowodu rejestracyjnego/karty pojazdu,
▪ kolejka 2: odbiór dowodu rejestracyjnego, zgłoszenie zbycia/nabycia pojazdu, wyrejestrowanie pojazdu (z powodu demontażu, kradzieży), wpisy adnotacji do dowodu rejestracyjnego (gaz, hak, L, TAXI, dopisanie współwłaściciela), czasowe wycofanie pojazdu z ruchu, wtórnik nalepki kontrolnej na szybę,
▪ kolejka 3: prawa jazdy, transport drogowy, ośrodki szkolenia kierowców, stacje kontroli pojazdów, instruktorzy/wykładowcy, diagności, sprawy związane z usuwaniem pojazdów.

UWAGA! Wszelkie dokumenty złożone do dnia 15 października 2020 r. w tzw. punktach mobilnych będą do odbioru wyłącznie w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu (ul. Kościuszki 131) w Wydziale Komunikacji – po ustawieniu się w kolejce 2.
Więcej informacji dotyczących spraw obsługiwanych dotychczas w tzw. punktach mobilnych można uzyskać pod nr telefonu 71/7221878.

Urząd Gminy Czernica

ul. Kolejowa 3, 55-003 Czernica
Telefon:
Fax:
(71) 726 57 00

Godziny pracy Urzędu:

poniedziałek 7:30 - 15:15
wtorek 7:30 - 15:15
środa 8:00 - 17:00
czwartek 7:30 - 15:15
piątek 7:30 - 15:15

Konto bankowe oraz NIPy

Konto bankowe:
Santander Bank Polska S.A.
Nr 62 1090 2398 0000 0001 4728 8989

NIP Urzędu Gm. Czernica: 896-13-14-672
NIP Gminy Czernica: 912-11-01-093