WYJAZDOWA OBSŁUGA KLIENTA WYDZIAŁU KOMUNIKACJI STAROSTWA POWIATOWEGO

Aktualności, Środa, 22 kwietnia 2020
WYJAZDOWA OBSŁUGA KLIENTA WYDZIAŁU KOMUNIKACJI STAROSTWA POWIATOWEGO

Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego wychodząc naprzeciw swoim klientom zorganizował mobile punkty obsługi.  

Rodzaje załatwianych spraw w mobilnym punkcie:
1. Przyjmowanie wniosków o rejestrację
2. Przyjmowanie zawiadomień o zbyciu
3. Przyjmowanie wniosków prawa jazdy
4. Wydawanie dowodów rejestracyjnych
5. Wydawanie stałych tablic po rejestracji
6. Przyjmowanie wniosków o wtórniki

W sprawach związanych z transportem oraz sprawach praw jazdy (zatrzymanych, cofniętych, PKK i kierowców zawodowych) jest możliwość obsługi bezpośredniej tylko i wyłącznie po uprzednim umówieniu się telefonicznie lub e-mailowo:

Tel. 71/72-21 878, 71 72-21 772, e-mail komunikacja@powiatwroclawski.pl

W naszej gminie mobilny punkt Wydziału Komunikacji pojawi się przed Urzędem Gminy  w następujących terminach:

czwartek, 23.04.2020 – godz. 12:30 – 14:30

środa, 29.04.2020 – godz. 12:30 – 14:30

środa, 06.05.2020 - 12:30 – 14:30

 

Urząd Gminy Czernica

ul. Kolejowa 3, 55-003 Czernica
Telefon:
Fax:
(71) 726 57 00

Godziny pracy Urzędu:

poniedziałek 7:30 - 15:15
wtorek 7:30 - 15:15
środa 8:00 - 17:00
czwartek 7:30 - 15:15
piątek 7:30 - 15:15

Konto bankowe oraz NIPy

Konto bankowe:
Santander Bank Polska S.A.
Nr 62 1090 2398 0000 0001 4728 8989

NIP Urzędu Gm. Czernica: 896-13-14-672
NIP Gminy Czernica: 912-11-01-093